עם הפרישה מצה"ל חלקינו יילכו לאפיק עסקי,
במסגרת פעילות העשרה צפינו בסרט "המייסד" -סרט חובה לכל איש עסקים
כמה תובנות קצרות
התמדה ועקשנות הם מוטיבים מרכזיים שרצה התסריטאי של "המייסד" להעביר לנו בעוצמה רבה.
פעם לא היו מאמנים עסקיים אלא תקליטים בהם הרצאות ומנטרות.
כוכב הסרט נוסע ממוטל למוטל .
במקום סיפור לפני שינה משמיע לעצמו כל לילה את התקליט עם משפטי המפתח של איש מכירות "מה קדם למה ביצה לתרנגולת או להיפך"
הבסיס להצלחה ב"שיווק עצמי" הוא ראשית כל "שיווק לעצמי".
ברגע שהפרט מאמין לעצמו שפת הגוף שלו..הברק בעיניים והאמונה בדרך מאפשרים לו לרתום את האחרים לחלום ..למוצר ..לשרות ..לדרך..
You name it
היצע או ביקוש.
לא פעם שמענו את המשפט "החושך הכי גדול מתרחש שניה לפני הזריחה".
כוכב הסרט משווק מכונות מילקשייק ולא ממש מצליח עד שיום אחד מקבל הזמנה ל6 מכונות ממי שמעולם לא פגש.
בעודו צובט את עצמו ההזמנה עולה ל8 מכונות.
הוא מחליט לחצות את ארה"ב ומגיע לעיירה בה יש דוכן המבורגר שמנהלים 2 אחים ובכל 30 שניות יוצא המבורגר חם.
הם לא מחכים להזמנה..
מייצרים ומאמינים ופועלים בשיטתיות מחד ומאידך מובלים בתודעת שפע שיהיה מי שיקנה ..תמיד!
ואכן התורים
משתרכים
ומשתרכים
ומשתרכים..
"אז מה בא קודם הביצה או התרנגולת.."
זה ממש ממש לא משנה כי מה שחשוב זה לראות מה גורם למה ואז לקרוא לאחד ביצה ולשני תרנגולת..
סתם ככה שיתאים בדיעבד לסלוגן..
אז שלא נקלקל למי שטרם ראה את הסרט "המייסד" -פוסט מסכם
הסרט עוסק גם בדילמה "האם לשכפל את ההצלחה".
איך לשכפל אותה?
כיצד מייצרים שליטה ברשת גדולה?
כיצד מקפידים עם תו אכות ואחידות בשרות ובטעם בכל רחבי ארה"ב.
כיצד מתמודדים עם כאבי הגדילה?
או …
שאנו בכלל לא רוצים לגדול ורק להביא פרנסה מדודה ולהגיע הביתה בשלום..
גם זה וגם זה בסדר
כל עוד שאנו מבינים את המחיר של ההחלטה כזו מבחינה עסקית לטווח קצר/ארוך.
חומר למחשבה..
ולמי שבאמת חושב על עסקים
מוזמן לקבל פרטים על קורס "יזמות וחשיבה עסקית" שלנו
תרגיש/י חופשי לפנות ולשאול והיכן שנוכל לסייע – נסייע בשמחה
למידע כל קורס "יזמות וחשיבה עסקית פנה כאן
למפגש אישי ללא עלות עם מנכ"ל ביטחונט – פנה כאן!