לינקדאין-הרשת לקידום תעסוקה ועסקים

עד לאחרונה, כדי לדוור מייל היינו צריכים לגרום ללקוח פוטנציאלי לאשר שהוא מוכן לקבל מאתנו דיוור ישיר, היום מספיק שאנחנו חברים שלו ברשת חברתית. נטוורקינג עסקי מאפשר לנו להגיע אל לקוח הקצה שלנו בלחיצת כפתור, מבלי לעבור דרך מסננות שונות, כגון מזכירות או עוזרי משנה. אנחנו פוגשים כל יום אנשים, בין אם בכנסים ואירועים שונים ובין אם במדיה. מטרת הנטוורקינג העסקי זה למצות עד תום את תהליך החלפת כרטיס הביקור, או לחילופין את השלב הבא בהעמקת הקשר אחרי שהתחברנו אחד לשני ברשת. דבר שאינו מובן מאליו בישראל. רשתות חברתיות מאפשרות לנו היום לקבל מידע יומיומי על הלקוח שלנו, מתי יש לו יום הולדת, או מתי הוא חזר מחופשה או אם הוא השיק מוצר חדש, אם קרה לו משהו מעניין אחר בדרך. כל הדברים הללו הנם דברים שיכולים ליצור קרבה, אשר תקצר את שלב החימום לכיוון סגירת עסקה. הייחודיות ברשת עסקית לינקדאין שהיא עסקית יותר. הרשת אפורה יותר ופחות מאפשרת נוחות חברתית, אך בהחלט מאפשרת נוחות עסקית. היא פלטפורמה מצוינת ליצירת שיתופי פעולה, לקבלת תשובות מקצועיות לשאלות בתחומים מקצועיים וכר פורה לפעילות עסקית ענפה בארץ ובחו"ל.הפרופיל מושתת על רזומה האדם ושיוכו לארגונים, ועל ידי כך מאפשרת פילוח מדויק אשר מאפשר הגעה ישירה ללקוח הקצה שלנו.לקוח הקצה לרוב צריך אותנו כשם שאנו צריכים אותו, הוא רק מתקשה למצוא אותנו בין עמודי גוגל הרבים. היתרון היחסי של משתמשי לינקדאין כפלטפורמה ליצירת קשרים אישיים מאפשרת לחברות ועסקים להבליט את עצמם על סמך הקשרים שלהם, דבר המאפשר להם להיראות שונים מאשר על גבי דפי גוגל בו עסקיהם אחד מיני רבים וללקוח אין כוח לחפש בין הדפים הרבים. הטכנולוגיה כיום מאפשרת להגיע ישירות ללקוח, לשלוח אליו מיילים, לדעת בדיוק רב למי אנחנו שולחים את המסר ולעקוב אם המסר אכן הגיע ליעדו. ניתן היום בקלות לדעת מה קורה בתוך הארגונים, מתי מתחלפים בעלי תפקידים והאם קיימות הזדמנויות חדשות.

מתי פייסבוק ומתי לינקדאין? פלטפורמה עסקית
אנחנו גולשים ברשתות חברתיות ועסקיות מידי יום. כל אחד והרשת המועדפת עליו מסיבותיו הוא. אנשי העסקים שבינינו, וגם מנהלי השיווק, הפיתוח העסקי והתקשורת השיווקית מתחילים להבין את חשיבות הרשתות החברתיות ואת עוצמת הכלי הזה. הלקוחות כבר כאן צריך רק לגרום להם להקשיב למוצר או לשירות אותו אתם מעוניינים למכור וכאן החוכמה היא לדעת לשחות בדיוק היכן שהלקוחות שלנו נמצאים. פייסבוק ידועה ביכולותיה המדהימות לחשיפת מוצר או שירות בעיקר לתחום ה-B2C, עבור הלקוחות הפרטניים. הלקוח הפרטי יכול להיות מנכ"ל ויכול להיות סטודנט שזקוק לשירות מסוים.
הוא יגלוש בזמן הפנאי שלו ויגיע למוצר הרלוונטי. העמוד העסקי צריך להיות מתובל היטב ברוח חברתית על גבול החטטנות. זה מה שהישראלי אוהב. הוא לא רוצה שידחפו לו מוצרים, הוא רוצה ליהנות ואם הוא ימצא ערך במוצר או בשירות הוא ירכוש אותו. לינקדאין היא פלטפורמה עסקית בליגה אחרת. היא ייחודית בעיקר ל-B2B, לארגונים, חברות ועסקים המחפשים קשרים עסקיים. למחפשים קשרים לפונקציות ספציפיות בארגונים כמו מנהלי שיווק, מנהלי משאבי אנוש, כספים, רכש, סמנכ"לים ומנכ"לים הכלי הזה הוא מכרה זהב. יש ברשת לינקדאין יכולת חיפוש ברמה גבוהה המאפשרת להגיע כמעט לכל מקום. לינקדאין קטנה באופן משמעותי מפייסבוק (רק 100 מיליון גולשים), אך הגולשים ברובם אנשי עסקים וארגונים, פוליטיקאים בכירים, משקיעים שמחפשים הזדמנויות חדשות ועוד. אם הלקוחות שלך הם לקוחות פרטיים, תבנה דף עסקי בפייסבוק ותתחיל לעבוד על ערכים שיביאו לתוצאות עסקיות, אך אם הלקוחות שלך הם לקוחות עסקיים או אתה מחפש עבודה למשרה בדרג הביניים או הבכיר לינקדאין זו לא עוד אפשרות בשבילך, זו ה-אפשרות לזינוק עסקי ולמציאת עבודה בישראל ובעולם.

מה ניתן לעשות בלינקדאין?
– למצוא קשרים עסקיים.
– למצוא עבודה.
– למצוא משקיעים בארץ ובחו"ל.
– למצוא קולגות לסיעור מוחות.
– לעניין במוצרים שאתם משווקים לעסקים.

לינקדאין היא הדבר הבא. היא הרשת הבאה, ולכן הטיפ הראשון שלי –קודם כל להתחבר לרשת הזאת. אם אתם כבר שם אז תעברו על הפרופיל שלכם. עדכנו אותו כמקובל. הגיעו ל-100% בפרופיל שלכם וצאו לכבוש את הרשת הזאת. בנו דף חברה ופרסמו את המוצרים שלכם. יש לכם הזדמנות שיווקית חינמית למנף את העסקים ולתרגם אותם לכסף.

לליווי בפתיחת פרופיל פנה כאן 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

פוסטים נוספים

בלוג

10% / Call My Agent דעה אישית

10% / Call My Agentדעה אישית- להימנע מספוילרים (חובבי הז'אנר שצפו בלבד) "אמילי בפריז" הגזימה?. אז זהו שלא!כאשר יצאה הסדרה "אמילי בפריז" הצרפתים רתחו על

קרא עוד »
בלוג

הוגנות בעסקים- case study

טוסון אריזונה – שיעור בהוגנות עסקית —במהלך השרות זכיתי להיות קצין ניהול של פריסת חיל אויר לטוסון אריזונה ארה"ב.עם הגיע אחת המשלחות התברר כי חסרים

קרא עוד »
בלוג

10% / Call My Agent-בריף סדרה

"אמילי בפריז" הגזימה?. אז זהו שלא!כאשר יצאה הסדרה "אמילי בפריז" הצרפתים רתחו על העולם שמציג אותם באור לא נכון לכאורה.אבל מי שצפה ב10% או בשמה

קרא עוד »
×