——-
קצרה עד מאוד היריעה ,אחת כמה וכמה שאני משתדל להיות תמציתי.
בפרסום עלינו לנקוט באסטרטגיה משתפת או "מפעילה" עם הלקוחות.
דוגמא שאני מספר עליה בהרצאות היא על פורש שביקש חוות דעת על מגנט שהכין לעסק של "מנעולן".
המגנט היה נחמד אבל לא הייתה בו הבטחה או תועלת ללקוח כך שישמור אותו לעת צרה.
לכן הצעתי לו כי ירשום בכותרת "3 טיפים לאמא לפני שתקראי למנעולן".
ולמה:
א. באמת לעזור לה בשעת צרה אם זה באמצע הלילה כאשר הילדה ננעלה בשרותים והיא נכנסת ללחץ.
ב. יש סיכוי טוב שהיא תשמור לעת צרה מגנט שייתן לה ערך (גם כאשר חברה תשאל אותה היא תזכור כי זה על המקרר).
ג. אם היא תמצה את 3 הטיפים (האמתיים והכנים) ולא תצליח- היא פשוט תתקשר אליך ולא תחפש מישהו אחר בגוגל..
רעיונות נוספים ל"הפעלות"
* אם אתה שף -הצע בגב כרטיס הביקור מתכון קצר,
* אם את סטייליסטית – העניקי בגב הכרטיס טיפ להתאמת צבעים.
* אם אתה בעלים של חדר בריחה- הצע בגב כרטיס הביקור חידה לחשיבה
זכרו! הבטחות כמו "24/7" ו"השרות הכי טוב" לא באמת עושים את העבודה כי אלה הבטחות כלליות ובנאליות.
לילה טוב!
