מרצה בכיר בקורס הציע כתשובה את "מבחן כוס הקפה",כלומר רק מה שעולה יותר מ15 ש"ח שווה מחשבה נוספת ואנרגיה .
–
שיכלול של המודל יכול להיות "חלוקה גסה בראש" של עלות ליום.
למשל אם הציעו לכם מוצר/שרות ב 700 ש"ח לשנה עשו את החישוב המהיר שיעלה לכם כ 2 ש"ח ליום!
כעת האם זה יקר ? זול? שווה לכם? נותן לכם מענה?
—
פוסט זה #אינו כולל התייחסות ל"לואו קוסט" בחיים ובתיירות.
שם זה יותר מורכב: שיטת "המשפך השיווקי" (הפיתיון ליצירת מחויבות בלתי חוזרת ) עובדת יפה על רוב האוכלוסייה בעולם (ולא נעים להודות שגם על הצברים)
שיטה בה משלמים לרוב הרבה יותר או מקבלים הרבה הרבה פחות –
אבל זה כבר עניין לפוסט אחר .
יומקסים!
