מה קורה לעסק שלא מתקדם ומתעדכן..

במרבית הפעמים שנדרשתי לשירות מונית נהגתי להעזר במוניות הדר.
תחנה ששנים רבות היתה זכיינית של נתב"ג ולמעשה היה לה "קהל שבוי" ונהגים שהיו מוכנים לעשות הכל כדי להתקבל לשם.
תמיד הגיעו לפני הזמן, תמיד אדיבים והשירות בעלות סבירה (מכרז).

לפני כשנה וחצי רשות שדות התעופה עשו מכרז חדש בה דרשו גם אפליקציה.
לכן גט טקסי ומוניות הדר ניגשו יחד למכרז אבל עקב חילוקי דעות המכרז הוקפא והשדה נפתח לכל מוניות ישראל.
אני כלקוח מרוצה המשכתי להעזר בהם וגם מאחר ורבים מהנהגים נפגעו כלכלית ראיתי בכך סוג של בחירה ותרומה חברתית.

בצר להם- סיפר לי הנהג כי "מוניות הדר" קנו מערכת אפליקטיבית משלהם שלא היתה יעילה כמו גט טקסי אבל קיוו שתסיייע.

אבל ..מה קרה בפועל?
כל הנהגים הצעירים קלטו אותה מהר וזכו בכל הנסיעות בעוד "דור המוטורלה" נותרו ללא עבודה והחלה זעקה גדולה.
*
פתרון הביניים כך מספר הנהג הינו:
# האפליקציה לא בשימוש.
# החזירו את השימוש במוטורלות .
# אישרו לנהגים לעבוד גם ב"גט טקסי" כי אין די נסיעות.

מה אפשר ללמוד מכך לעסק שלנו??
א. לעשות מאמץ להדביק את הטכנולוגיה והקידמה.
ב. לצד הבידול חשוב לייצר ריבוי מקורות הכנסה ולא לרבוץ על זרי הדפנה.
ג. לגלות "גמישות מחשבתית" לאילוצים שיש לנו כמו עובדים בגילאים שונים ,רמת טכנולגיה שונה ובמקביל לנסות להדריך את המתקשים כך שיישרו קו .
ד. אם יש לנו אפשרות לסייע ל"ספקים בקשיים" בטח לאלה שעימם עשינו דרך- לא להסס לעשות כן!!
כמובן בכפוף לשקולים עסקיים אבל אם ניתן לפרגן עשו זאת!!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

פוסטים נוספים

×