בסתיו הקרוב נקייים יום עיון על שיווק ומיתוג לחברי ביטחנט חינם, ללא עלות ובאהבה. * כדי שנצליח לדייק לכם את התוכן ולהרחיב דעת צריך גם לפתוח את הראש וללמוד מעולמות תוכן נוספים כדי להביא את המיטב אל הבמה. יום עיון על מיתוג של מנהלי משאבי אנוש והדרכה ואברי גלעד בהרצאה (לא סדורה) אך מרתקת ויוצאת דופן. לדעתו של אברי המיתוג שלו כתכנית הבוקר המובילה בישראל מזה 15 שנה צמח דווקא מתוך ש"לא לשמה". לדבריו בעולם תקשורת שתמיד יילך להקצנה רק כדי להשיג רייטינג . הוא והעורכים שלו מזקקים כל "אייטם" בדרך הבאה : 1. האם זה ראוי? (למשל שהבן שלי יראה) 2. האם זה משרת את הציבור? (לתת במה גם לאנשים החושבים אחרת ולא מקבלים מקום בתקשורת למשל גיא בכור) 3. האם זה מועיל ? או מקדם משהו..(או רק שם מישהו ללעג חלילה) תענוג לשמוע ממקור ראשון איש אותנטי. פשוט. ישיר. מחוייב, מבין את הכח שיש לו כתקשורת ומוכן לנתב אותו רק לטוב. ממשיכים לשמוע את מנכ" ל רשת אבי צבי.
