בנקים דיגיטל או ערך – מה בא קודם?

הבוקר היה דיאלוג בערוץ 102 על המהפיכה הדיגיטלית ועל הקמפיין של מזרחי טפחות
לכאורה נוהג מזרחי "בהפוך על הפוך" ומרחיב את הטיפול האנושי בסניף.
עבור הדורות הקודמים הבנק היה חזות הכל (חלק מהממסד)
ולדאבת הלב הבנקים הסתאבו ובשלב מסויים גם שכחו מי זכות הקיום שלהם.
*
איש הפרסום בתכנית שיתף בחשיבה שלהם כיצד להגיע ללב הלקוחות למוסדות הנחשבים שנואים.
מאחר והבנקים לא באמת יכולים לרתום את הלקוחות שהתפכחו
אז הם מגייסים
את ארז טל שיש לי חיוך כובש..
את דביר בנדק שהוא חמוד
ומקווים שהחיבור הרגשי לבנק ייעשה דרך פרזנטור.
*
דבר אחד לא שמעתי שנאמר בפרסומת הבנקים..
באותו עולם חדש עליו גאוותם ובו "הדיגיטל" הוא המלך!

לדעתי הם מחמיצים היא העובדה כי "הוגנות עסקית" היא היא זו המלכה לא הטכנולוגיה!
ואף פרנזטור חמוד חייכן או מתוק לא מהווה תחליף למה שעובר אדם במהלך חייו.
הייתי שמח לשמע דווקא מהם הערכים שהבנק מתחייב לעמוד בהם ..
*
ובויכוח על דיגיטל או לא אז למה לא גם וגם..
ניתן לאפשר מסלול של דיגיטל "חשבון ירוק"
או מסלול אנושי בתוספת תשלום (כמו הזמנות טיסה באתר אל על / טיפול על ידי נציג אנושי בתוספת תשלום)
*

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

פוסטים נוספים

בלוג

חכמת רחוב בבוקר תעסוקה

הפסקה ומינגלינג בבוקר תעסוקה בנמל אשדוד..עובר במסדרון ושומע תוך כדי תנועה א' (פורש ותיק) אומר לב' (פורש צעיר) תשמע יואב (המרצה) צודק שאני עבדתי בחברת

קרא עוד »
בלוג

"הקצב הזה פשוט מתסכל"

אחד הדברים שמפתיע פורשים רבים מצה"ל הוא קצב האזרחות..בצבא מחליטים ..מבצעים ולרוב בקצב של היום למחר (בפרשנות הרחבה שלו). אבל שפורשים: בחיפוש עבודה –מהרגע שאתה

קרא עוד »
בלוג

ראיון בבית קפה

למחפשי העבודה, לרבות כשכירים ..אתמול שתיתי קפה על מנהלת משאבי אנוש של ארגון שמונה עד 5000 איש בתקופות השיא שלו..העלינו לדיון תופעה חדשה יחסית והיא

קרא עוד »
×