טורקיש איירלינס ותורת המשחקים.

במסגרת קורס בכיר נהג חיל האוויר בעבר ללמד את תורת המשחקים
בקורס בו למדתי מבחן הסיכום היה תרגיל על חברת תעופה שרוצה למקסם :
@ שעות טיסה -לטוס כמה שיותר.
@ להתחשב מגבלות תעסוקה ומנוחה של צוותים
@ שהיה של מטוסים באויר (כי מטוס על הקרקע מפסיד כסף).

לא זוכר כמה קיבלתי במבחן אבל זה היה ציון עובר!

היום בשיחה מזדמנת עם עמיתה שלי, סיפרה לי כי טסה לסרילנקה בטיסות קונקשיין של טורקיש
=
מתברר ממה שסיפרה כי יש להם שיטה למקסם זמנים בין טיסות.
כאשר נוחת המטוס מתל אביב באיסטנבול מגיעים חלק מהנוסעים לעיר עצמה וחלק אחר ממשיך לקונקשיין.
=
במקום לרווח טיסות הם משאירים את הטיסות כמעט "גב אל גב"
עם הנחיתה מחכים אנשים עם שלטים ביציאה מהמטוס
ומלווים את נוסעי "הקונקשיין" לשערי העליה למטוסים הבאים
@ לא עוצרים בדיוטי,
@ לא עוצרים ל"פיפי" ,
@ לא לסיגריה.
אלא אצים רצים למטוס "המונע" ליעד הבא.
=
בגלל מצב היחסים אני נמנע מלטוס עם טורקיש אבל הנה..
חשיבה מחוץ לקופסה,
במשאבים זולים ופשוטים (שכר מינימום)
בלי טבלאות ובלי תורת המשחקים ,
גם הם היו מקבלים סוג של "ציון עובר" במבחן הסיכום אי שם בשנות התשעים .

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

פוסטים נוספים

×