"חפש אותי בפייסובק"
מָצָאתִי וְחִפַּשְׂתִּי.
לא, זה לא בסדר הפוך, זו רק כותרת מזדמנת.
–
בואו נניח שהייתם חיים בתקופת ה"בהלה לזהב"
האם הייתם רוצים להימנות בין אלה חיפשו או מצאו?
רבים מהעסקים הקטנים משקיעים זמן אנרגיה וכסף בפרסום.
פעמים רבות הם מסיימים את המסר במשפט "חפשו אותנו בפייסבוק / גוגל"
אממהה
חשוב לזכור כי אנו חיים בעידן מואץ ועתיר מידע.
לאנשים יש פחות ופחות זמן ורצון לעסוק בחיפושים (ראה ערך טינדר במובן הרחב של המילה)
"חפש אותי בפייסבוק" משדר ללקוח הפוטנציאלי הזמנה לעבוד קשה (חיפוש..)
כלומר השימוש במילה "חיפוש" היא הזמנה להשקעה וגיוס משאבים רבים אצל הלקוח העייף (זמן אנרגיה וחשק)
מה אפשר לנסות?
המרה פשוטה למשפט "מצאו אותנו בפייסבוק /גוגל.."
יכולה בהחלט לתת "וייב" טוב יותר ללקוח הפוטנציאלי.
שהרי מי כלקוח לא היה רוצה למצוא "מציאה" מבלי לעבוד קשה מידיי בל "חפש אותי בפייסבוק".
–
שיהא שבוע טוב של הרבה מציאות (ופחות חיפושים).