מָצָאתִי וְחִפַּשְׂתִּי.

לא, זה לא בסדר הפוך,
זו רק כותרת מזדמנת.


בואו נניח שהייתם חיים בתקופת ה"בהלה לזהב"
האם הייתם רוצים להימנות בין אלה חיפשו או מצאו?


רבים מהעסקים הקטנים משקיעים זמן אנרגיה וכסף בפרסום.
פעמים רבות הם מסיימים את המסר במשפט "חפשו אותנו בפייסבוק / גוגל"

אממהה
חשוב לזכור כי אנו חיים בעידן מואץ ועתיר מידע.
לאנשים יש פחות ופחות זמן ורצון לעסוק ב"חיפושים" (ראה ערך טינדר במובן הרחב של המילה)
המילה "חיפוש" היא הזמנה להשקעה וגיוס משאבים רבים אצל הלקוח העייף (זמן אנרגיה וחשק)

מה אפשר לנסות?
המרה פשוטה למשפט

"מצאו אותנו בפייסבוק /גוגל.." יכולה בהחלט לתת "וייב" טוב יותר ללקוח הפוטנציאלי.
שהרי מי כלקוח לא היה רוצה למצוא "מציאה" מבלי לעבוד קשה מידיי.

שיהיו הרבה יותר מציאות ופחות חיפושים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

פוסטים נוספים

בלוג

10% / Call My Agent דעה אישית

10% / Call My Agentדעה אישית- להימנע מספוילרים (חובבי הז'אנר שצפו בלבד) "אמילי בפריז" הגזימה?. אז זהו שלא!כאשר יצאה הסדרה "אמילי בפריז" הצרפתים רתחו על

קרא עוד »
בלוג

הוגנות בעסקים- case study

טוסון אריזונה – שיעור בהוגנות עסקית —במהלך השרות זכיתי להיות קצין ניהול של פריסת חיל אויר לטוסון אריזונה ארה"ב.עם הגיע אחת המשלחות התברר כי חסרים

קרא עוד »
בלוג

10% / Call My Agent-בריף סדרה

"אמילי בפריז" הגזימה?. אז זהו שלא!כאשר יצאה הסדרה "אמילי בפריז" הצרפתים רתחו על העולם שמציג אותם באור לא נכון לכאורה.אבל מי שצפה ב10% או בשמה

קרא עוד »
×