מָצָאתִי וְחִפַּשְׂתִּי.

לא, זה לא בסדר הפוך,
זו רק כותרת מזדמנת.


בואו נניח שהייתם חיים בתקופת ה"בהלה לזהב"
האם הייתם רוצים להימנות בין אלה חיפשו או מצאו?


רבים מהעסקים הקטנים משקיעים זמן אנרגיה וכסף בפרסום.
פעמים רבות הם מסיימים את המסר במשפט "חפשו אותנו בפייסבוק / גוגל"

אממהה
חשוב לזכור כי אנו חיים בעידן מואץ ועתיר מידע.
לאנשים יש פחות ופחות זמן ורצון לעסוק ב"חיפושים" (ראה ערך טינדר במובן הרחב של המילה)
המילה "חיפוש" היא הזמנה להשקעה וגיוס משאבים רבים אצל הלקוח העייף (זמן אנרגיה וחשק)

מה אפשר לנסות?
המרה פשוטה למשפט

"מצאו אותנו בפייסבוק /גוגל.." יכולה בהחלט לתת "וייב" טוב יותר ללקוח הפוטנציאלי.
שהרי מי כלקוח לא היה רוצה למצוא "מציאה" מבלי לעבוד קשה מידיי.

שיהיו הרבה יותר מציאות ופחות חיפושים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

פוסטים נוספים

בלוג

מה בין מיתוג לסביח??

אתחיל בכך שאיני משווק או מקדם את העסק עליו דובר בתרגיל,גם לא מזמין אתכם לבקר שם אלא לראות מה תוכלו לקחת מהדוגמא לעסק שלכם או

קרא עוד »
בלוג

משהו! מתוק!

‪Landeau chocolate‬בתכנית הקולינרית "אנחנו על המפית" (כאן), מראיין השף ברק יחזקאלי את השפים מעבר לים תוך כדי בישול וטעימות.הפעם בסיור בליסבון מראיין את הגברת שהקימה

קרא עוד »
×