"הגיע לי בהזמנה"..(סדנת לונדון 2018)
מניח שמרביתכם מכירים את התחושה הזו ש: הנה אתם רוצים להעביר מסר וההמחשה נופלת לידיכם כ "פרי בשל".
שאלה..
האם מי מכם רואה איזה סימן היכר על חזית בית הקפה הזה שבתמונה?
–
יום לפני מושב הסדנה בלונדון שעסק ב"מיתוג עסקי" הגיעה הזדמנות לפרומו..
עם ההרשמה לסיור הגרפיטי בשורדיץ' נשלחה לנו הודעה לפגוש את המדריך.
לא צוינה כתובת מדויקת אלא רק שם תחנת הטיוב ממנה נדרש לצאת ושם בית הקפה לידו ניפגש Exmouth
יצאנו מהרכבת התחתית ולא ממש רואים בית קפה שם כזה.
אבל כל ששאלנו מיד ידע להצביע היכן ללכת.
הקפה היה מלא עד אפס מקום שוקק ומלא אנרגיות.
ואני משתומם..הלא אמור להיות כאן איזשהו שלט שמספר לנו מה שמו?
ובכן- לא!
האמת שזו הפעם הראשונה שאני נתקל בבית עסק ללא כל סימן היכר ושהמיתוג שלו הוא:
כנראה שלא נדרש מיתוג "חיצוני" שיש מיתוג "טבעי" מנצח.
אמנם משפט זה מכיל קצת סתירה פנימית אבל עם עובדות אין מה להתווכח.
מה אפשר ללמוד מכך?
"פלאוזן" הוא כנראה "הפלא" שתמיד עובד ובונה את המותג לאורך זמן