טוסון אריזונה – שיעור בהוגנות עסקית
—
במהלך השרות זכיתי להיות קצין ניהול של פריסת חיל אויר לטוסון אריזונה ארה"ב.
עם הגיע אחת המשלחות התברר כי חסרים פצ'ים לסרבלים וכי יש צורך לטפל בכך בדחיפות.
בעזרת הנציג האמריקאי הגעתי לחנות בקניון שכונתי אשר הייתה בבעלות אמריקאי מבוגר.
החייט האמריקאי בדק את הפ'צים ואמר לי "שמע חביבי" (באנגלית..🙂 ) אני יודע להכין את המבוקש תוך 3 ימים, עלות יחידה 6$ כולל מסים.
–
"אני צריך זאת למחר ..איך אפשר לקדם זאת?" שאלתי..
לצערי איני יכול לקצר תהליכים ענה לי,
אבל אם אתה רוצה בסוף הקניון יש חנות שיש לה מכשור מתקדם, הוא יכול לייצר לך גם מעכשיו לעכשיו ואולי גם ייצא לך זול יותר"
–
ואני לעצמי..."הוא אמיתי הבחור הזה"?
כן! הוא היה אמיתי!
והחנות השניה אליה הוא הפנה אותי -לא הייתה בבעלותו (וגם לא בבעלות הבן שלו )
הוא ענה בפשטות וכנות מלאה ונתן לי פתרון כלקוח שהוא לא יכול היה לספק בקבועי הזמן שהצבתי בפניו.
ואף הגדיל לעשות שהפנה אותי למתחרה פוטנציאלי שלו – רק כי ראה את "טובת הלקוח" ותו לא.
–
שורה תחתונה (ברוח "פרגן, תרוויח")
התקשרתי למפקד הפריסה (כיום הוא כבר מח"א) וסיכמנו שנחכה יומיים – כל החלטה אחרת פשוט לא עלתה בדעתי!
—
ומאחר ולא ניתן להעלות תמונות אחרות מאותה פריסה
קבלו זו תמונה נחמדה שצולמה מליין גף טכני .
