קופירייטינג וכמה הוא חשוב בכתיבת הניוזלטר שלך, דף הנחיתה שלך , אתר המכירות שלך או כל דבר אחר.
מילה אחת יכולה לעשות את ההבדל בין " מממ…זה נראה נחמד אבל…" לבין "וואוו, תביאו לי את זה ועכשיו "
בוא ונתרגל :כתוב לעצמך 10 שורות שיווקיות על העסק שלך,לאחר מכן נסה לשלב בצורה חלקה והגיונית את
המלים הבאות הנתפסות כבעלות ההשפעה הגבוהה על צרכנים והמניעים אותם לפעולה:
אהבה
כסף
שמור
חדש
קל
נוח
תגלית
תוצאות
תועלת
ביטחון / בטח / בטוח / בטיחותי
חסכוני
שליטה
בריאות
מוכח
באחריות / אחריות
חינם
רווח
כעת משסיימת קרא את הקטע של לפני ואחרי ותשאל את עצמך מי היית קונה שירות..
בהצלחה- מוגש כשירות על ידי מערכת האתר ואינו בא במקום ייעוץ מקצועי.
תרגיש/י חופשי לפנות ולשאול והיכן שנוכל לסייע – נסייע בשמחה
למידע כל קורס "יזמות וחשיבה עסקית פנה כאן
למפגש אישי ללא עלות עם מנכ"ל ביטחונט – פנה כאן!